Primary Advertiser

אזרחים ותיקים? כך תהפכו את הכישורים שלכם להצעות עבודה

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 16.1.2023 / 10:06

עובדים מבוגרים? הכירו את הקורס שבו תלמדו להפוך את הכישורים והמוטיבציות האישיים שלכם לכלי עבודה

אזרחים ותיקים לומדים בכיתה. ShutterStock
"העובדים המבוגרים הם נכס אמיתי לכל מעסיק"/ShutterStock

עולם התעסוקה החדש הביא לעלייתן של צורות העסקה חדשות וליצירת הזדמנויות תעסוקתיות מגוונות עבור מבקש העבודה המבוגר, אשר יכול ליישם את כישוריו וניסיונו בעבודה בשכר או כפרילנסר.

במסגרת מיזם "הוותיקים המבטיחים", עמותת "והדרת הכוח השלישי" שמקדמת את נושא העסקת האוכלוסייה המבוגרת בישראל, מזמינה אתכם האזרחים/ות הוותיקים/ות לקורס בו תכירו את עולם העבודה המתחדש ותלמדו לזהות את הכישורים והמוטיבציות האישיים שלכם ולתרגם אותם לכלי עבודה.

ריבי בלר, מנכ"ל עמותת "והדרת הכוח השלישי": "אנחנו בעמותה מבינים כי העובדים המבוגרים הם נכס אמיתי לכל מעסיק, ומקומם חייב להיות במרכז העשייה החברתית, הכלכלית והתרבותית. מחקרים רבים הוכיחו שוב ושוב שחברה רב גילאית מצליחה יותר, ולכן שמנו לעצמנו מטרה למצב את מעמדם של העובדים המבוגרים כקבוצת גיל חזקה ותומכת של החברה הישראלית. חיפוש עבודה היא תמיד דרך קשה ומאתגרת, במיוחד בגיל מבוגר, חשוב לי להגיד לכל אלה שיוצאים לדרך הזו: אל תתנו לאף אחד לפגוע לכם בביטחון העצמי. ביום שאחרי הפרישה אתם בדיוק אותו אדם שהייתם יום קודם לכן. קחו את הזמן לזהות את הכישורים והיכולות שלכם. תרימו את הראש, ותצאו לדרך".

בקורס, שנבנה מתוך ניסיון של מעל עשור בתחום תעסוקת המבוגרים, ייבחנו הכישורים והיכולת של המשתתפים, כמו גם המוטיבציות שמניעות אותם לפעולה. הקורס נבנה מתוך הכרת הצרכים והדרישות של עולם העבודה המתחדש, ואת ה-POWER SKILLS או המיומניות הרכות (תקשורת מילולית, יכולת למידה עצמית, ניתוח ומחקר, תקשורת כתובה, גמישות מחשבתית וניהול עצמי).

המשתתפים בקורס ילמדו לדבר בשפה חדשה - "שפת כישורים", והם יקבלו סיוע בשיפוץ קורות החיים. בנוסף, יעברו המשתתפים הדרכה לקראת ראיונות עבודה וילמדו כיצד לחפש עבודה מלכתחילה.

מועד הקורס

מספר מפגשים: ארבעה, שלוש שעות כל מפגש (מפגש ראשון פרונטלי ושלושה מפגשים בזום).

מפגש ראשון (פרונטלי ומצולם): 18.1.2023. מיקום: מרכז קהילתי אופק, רח' יאיר שטרן 4, נתניה, בשעות 10:00-13:00.

שאר המפגשים ייערכו בזום בשעות 10:00-12:00:

23.1
26.1
2.2

מנחות הקורס: מור ארז, עובדת סוציאלית ומנחת קבוצות ותהליכים וזהר אזולאי שטיינפלד, מומחית בתקשורת ומאמנת תעסוקה למבוגרים במיזם SKEELZ.
המפגש הראשון והמשתתפים יצולמו והסרטים יעלו בנכסים הדיגיטליים של וואלה ומפעל הפיס.

להרשמה לחצו כאן>>

על עמותת "והדרת הכוח השלישי"

עמותת "והדרת הכוח השלישי" מקדמת את נושא העסקת האוכלוסיה המבוגרת בישראל. בעשור האחרון מפעילה העמותה פורטל תעסוקה לבני 55+ ובימים אלה משיקה את מיזם SKEELZ: מערכת חכמה המחברת בין תפקידים ודורשי עבודה על בסיס כישורים.

אזרח ותיק, מחפש עבודה? למגוון משרות מותאמות הקלק כאן

למידע בנושא תעסוקה בגיל השלישי, כתבות וסרטונים, היכנסו>>

בשיתוף מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully