Primary Advertiser

נהגת שודים בגיל 71: "אחרי שנה בפנסיה הרגשתי שאני עומדת להשתגע"

בשיתוף מפעל הפיס

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 14:31

ורדה, נהגת באלדן, החליטה לשוב לשוק העבודה לאחר שנה בלבד בפנסיה: "אני עובדת עם חבר'ה שהם יותר צעירים מהבנים שלי. הם מקבלים אותי ועוזרים לי ויש אפילו ערבים שאנחנו יוצאים ביחד". ומה חושבים עליה העובדים הצעירים? צפו בכתבה

בווידאו: ורדה מחברת אלדן/עריכה: גלעד מן מנהיים, בימוי: עינת ברוקר

אחרי שנה בלבד בפנסיה, ורדה החליטה שנמאס לה, והיא חזרה לשוק העבודה כשהחלה לשמש כנהגת בחברת אלדן. "אומרים עליי שאני נהגת שודים", היא אומרת. "כשיצאתי לפנסיה ניצלתי את כל הזמן לטיולים בחו"ל ולטיולים בארץ, אבל אחרי שנה הרגשתי שאני עומדת להשתגע ואמרתי שהחלום שלי להיות נהגת חייב להתגשם".

באלדן הכירה ורדה את נפתלי, אזרח ותיק נוסף שמועסק בשורות החברה. "העבודה מחדדת לי את הראש", הוא אומר. "זה הרעיון, להישאר בפוקוס ולהכיר את ורדה, ולהכיר עוד כל מיני חבר'ה צעירים. היום החבר'ה הצעירים הם הרבה יותר מתקדמים בהכל ואני רק לומד מהם, אבל הכי הכי אני לומד מורדה".

"חלק מאוד גדול מהצוות שלי פה הם אזרחים ותיקים", אומר דן, מנהל הסניף. "יש משהו בניסיון שלהם וברוגע. האזרחים הוותיקים באים באמת לעבוד. בנוגע לורדה, איתה מדובר בדינמיקה מיוחדת. לפעמים היא דואגת לי כמו אמא שאני אוכל, ושאני רגע אנוח".

"אני עובדת עם חבר'ה צעירים שהם יותר צעירים מהבנים שלי", מוסיפה ורדה. "והם מקבלים אותי, מטפלים בי, עוזרים לי ויש אפילו ערבים שאנחנו יוצאים ביחד. אני כאן המלכה, באמת. אני נוהגת משנת 74, זה 48 שנים על הכביש ומעולם לא קיבלתי דו"ח. אני נוהגת בביטחון וההבדל בינינו לבין הצעירים זה שאנחנו מתכננים את הנסיעה קדימה".

אזרח ותיק, מחפש עבודה? למגוון משרות מותאמות הקלק כאן

למידע בנושא תעסוקה בגיל השלישי, כתבות וסרטונים, היכנסו>>

בשיתוף מפעל הפיס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully