Primary Advertiser

בדקנו: מה באמת חושבים הקולגות על יורם ארבל?

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

18.2.2024 / 15:54

שדר הספורט הוותיק עבר מזמן את גיל הפרישה, אך גם זה לא מונע ממנו להמשיך לעשות את מה שהוא הכי אוהב: "כל זמן שהזיכרון עובד, צריך לעשות כל מה שאפשר". וגם: מה חושבים הקולגות על צביקה שרף ומוטי חביב? צפו

בווידאו: מה באמת חושבים הקולגות על יורם ארבל, צביקה שרף ומוטי חביב?/עריכה: שמוליק כהן לוז

מה משותף ליורם ארבל, צביקה שרף ומוטי חביב? שלושתם חיים ונושמים ספורט כמובן, אך בנוסף, שלושתם גם עברו את גיל הפרישה. למרות זאת, הם לא עוצרים לרגע. מה הם חושבים על עבודה בגיל השלישי ומה אומרים עליהם הקולגות? הגענו לאולפנים של צ'רלטון כדי לבדוק מקרוב.

"אני חושב שאני שדר הספורט הכי ותיק בעולם היום", אמר ארבל. "הגיל הוא פקטור, ללא ספק. צריך ללמוד לחיות עם זה, אבל כל זמן שהזיכרון שלך עדיין עובד ואתה אוהב את זה, צריך לעשות כל מה שאפשר, עד המוות. כתבו עליי בכמה אתרים ובכמה כלי תקשורת שאני דמנטי, מישהו אפילו כתב שאולי יש לי אלצהיימר. אז אני חושב שמצאתי תרופה לאלצהיימר. עובדה שאני משדר עד היום, וכבר עברו מ-2014 כמה שנים".

"יורם בשבילי הוא אגדה", ציין הפרשן אורי אוזן. "אני אוהב את השילוב הזה, הסינרגיה הזאת בין ניסיון, ותק, אחד שראה דברים, שהרגיש דברים, שהיה במקומות, לאנשים חדשים. לי זה כיף לא נורמלי".

צביקה שרף. צילום מסך, צילום מסך
"האהבה הזאת של צביקה לא רק מדבקת, היא גם מחייבת". שרף במהלך שידור/צילום מסך, צילום מסך

"כשאני מגיע למשחק, פרט לתחקיר שמביאים לי, אני עובר על העיתונות ובודק סטטיסטיקות", מודה שרף. "אני רוצה להגיע מוכן לשידור". "ואני אגיד ואוסיף שהאהבה הזאת של צביקה לא רק מדבקת, היא גם מחייבת", ציין הפרשן שרון דוידוביץ'. "זה אומר שאם אדם כמו צביקה, שחווה כל כך הרבה, בא בהתרגשות לכל שידור פשוט, גדול כקטן, אז גם אתה חייב להיות שם באותה רמה".

"אני אוהב את זה, אני מת על זה, זה סם החיים שלי", הודה חביב. "אם יבקשו ממני שאני אמשיך לעבוד ואני אשלם להם, זה גם יילך. אם יגידו לי אתה לא משדר יותר זו כמו הודעת מוות בשבילי".

"מוטי, בגילו, עם כל מה שהוא ראה, עם כל הדברים שהוא עבר, זה כמו הילד הזה שמקבל את האפשרות לעשות הופעת בכורה בבוגרים", אמר הפרשן אסף כהן על מוטי חביב. "

מוטי חביב. צילום מסך, צילום מסך
"כמו הילד הזה שמקבל את האפשרות לעשות הופעת בכורה בבוגרים". מוטי חביב/צילום מסך, צילום מסך

"אני מאמין שכל קהילה, כל חברה, בסוף נמדדת ביחס שלה לחבריה הוותיקים", הוסיף אדר זהבי, מנכ"ל ערוצי ספורט 1. "כל החברים הוותיקים בסוף, בפנים הם ילדים, רק עם תוספת של ניסיון וידע".

מעסיקים? בואו ליהנות מהשמה איכותית! תוכנית "ותיקים בעבודה" כאן בשבילכם, יאתרו משרות מתאימות בארגון, ותקבלו ליווי בתהליך הגיוס כך שתוכלו ליהנות מגיוון תעסוקתי בארגון והשמה איכותית לטווח

אזרחים ותיקים, מחפשים עבודה? למגוון משרות מותאמות הקליקו כאן

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully